راهنمای جامع تشک صندل یباغی
نوشته شده توسط : زهرا

تشک صندلی باغی مهتاب یکی از مدل‌ های پر طرفدار و بسیار راحت برای مبلمان ویلایی می‌ باشد. که علاوه بر اینکه ظاهری جذاب برای میز و صندلی باغی شما به وجود می‌ آورد، بسیار راحت بوده و آرامش شما را چندین برابر می‌کند. تشک صندلی باغی از ضروریات هر مبل حیاطی می باشد . چرا که مبلمان باغی و صندلی ها بدون تشک حالت خشک و خشن دارند . و اصلا راحت نمی باشند .

به علاوه به دلیل اینکه صندلی باغی در فضای باز قرار دارد ، درجه حرارت محیط را چه سرد و چه گرم به بدن فرد منتقل می نماید . بنابر این بهتر است حتما از کوسن برای روی مبلمان باغی استفاده گردد . در صورتی که قبلا مدلی از صندلی باغی را خریداری نموده اید که تشک ندارد ، می توانید به راحتی با یک تماس از تولیدی معتبری مثل گالری نشاط ، کوسن مورد نظر خورد را خریداری نمایید.

ضرورت تشک صندلی باغی

همان طور که می‌دانید میز و صندلی باغی در محیط باز استفاده می‌شود بنابراین آسیب پذیری بیشتری نسبت به مبلمان خانه دارد و پس از مدتی استفاده ممکن است تشک‌ های آن دچار رنگ پریدگی یا خرابی یا کوبیدگی شوند. و و دیگر زیبایی اولیه را نداشته باشند. بنابراین شما نیاز دارید پس از چندین سال استفاده از تشک‌ ها آن ها را تغییر دهید. و این فرصت بسیار مناسبی برای تغییر دکوراسیون فضای باز شما نیز می‌ باشد.

تعویض تشک صندلی باغی مهتاب یا سایر مدل ها گاهی برای افراد خوشایند است . چرا که با هزینه ای اندک ، تحول زیادی در باغ و بالکن خود به وجود می آورند . بر همین اساس گالری نشاط اقدام به تولید و تهیه تشک صندلی باغی در انواع مختلف مدل‌ها و رنگ‌ها نموده است تا پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان عزیز باشد.

 

انواع مدل های تشک صندلی  مهتاب

تشک صندلی باغی مهتاب و یا هر مدل دیگری معمولاً در دو نوع ابری و الیاف عرضه می‌شود. که هر یک خصوصیات خاص خود را دارند . ولی ماندگاری و طول عمرشان تقریبا یکی است .

  • دسته اول تشک ابری

    تشک‌ صندلی باغی مهتاب یا تشک تاب باغی از جنس ابری معمولا از ابر یا اسفند با تراکم مختلفی تولید می‌ شوند . که هرچه تراکم و کیفیت ابر بالاتر باشد دوام آن نیز بالاتر است .و دیرتر تشک می‌خوابد. کوسن های ابری روکش‌ های زیپ‌ خور کاور می‌ شوند.

  • دسته دوم تشک الیافی

    تشک‌ هایی هستند که با الیاف پر می‌ شوند . و بسته به کیفیت و مرغوبیت الیاف هم قیمت بالاتری دارند و هم کیفیت بهتر. کوسن‌ ها چه ابر باشند و چه الیاف به مرور زمان می‌خوابند . و ظاهر و زیبایی خود را از دست می‌دهد.

حال بسته به اینکه تشک تاب ویلایی چقدر مرغوبیت و کیفیت داشته باشند ، زمان بیشتری طول می‌کشد تا تراکم خود را از دست دهند. از طرفی با توجه به اینکه صندلی باغی در فضای بیرون خانه نگهداری می شود و کوسن ها تحت شرایط مختلف آب و هوایی قرار می گیرند . و ممکن است مثلا ساعت های طولانی زیر نور آفتاب یا باد و طوفان باشند . و دچار رنگ پریدگی شده و دیگر ظاهر زیبایی نداشته باشند .

البته نحوه مراقبت و نگهداری از تشک صندلی باغی مهتاب ، بر عمر مفید آن  می افزاید . مثلا با توجه به اینکه تشک ها جدا می شوند ، می توانید برای حفظ آن ها از کثیفی ، زمانی که مدتی در باغ یا ویلا نیستید یا زمان طوفان و تابش شدید آفتاب می توانید تشک ها را جمع نموده و در انباری یا فضای مسقفی قرار دهید.

 

تشک ارزان قیمت برای مبل باغی

انتخاب و خرید تشک صندلی باغی ارزان بستگی به اولویت‌ های شما دارد. مسلماً هیچ کالای ارزانی بی دلیل ارزان نمی‌باشد و ممکن است دانسیته و تراکم ابر یا الیاف آن کم باشد و زود بخوابد و یا ر کوسن‌ها از الیاف درجه یکی استفاده نشده باشد و با مواد زائد پر شده باشد. اما یک راه کاربردی و استراتژیک وجود دارد که شما بتوانید تشک صندلی باغی مهتاب و یا هر مدل دیگری را ارزان و با کیفیت خریداری نمایید.

و آن هم خرید مستقیم از تولید کننده می‌ باشد . تولید کننده‌ های معتبری وجود دارند انواع مبلمان باغی و تشک‌ های صندلی باغی مهتاب یا سایر مدل ها  را با قیمت مناسب و کیفیت خوب عرضه می‌ کنند. و به دلیل حفظ اعتبار خود از ارائه کالای بی‌ کیفیت خودداری می‌ نمایند. پس با یافتن و بررسی تولید کننده‌ های معتبر می‌توانید کالای درجه یک و مرغوب را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

تشک برای میز و صندلی باغی مهتاب

در میان انواع مدل‌ های مید و صندلی باغی یکی از مدل‌ های پرفروش و جذاب که زیبایی خاصی دارند  ، مدل مهتاب می‌ باشد.  تشک‌ های مدل مهتاب حالت بیضی شکل دارند.  که دو عدد یکی در کف صندلی و یکی در پشتی صندلی قرار می‌ گیرند. این تشک‌ ها دقیقاً اندازه هم بوده و برای هر صندلی دو تشک در نظر گرفته شده است.

که با قرار گرفتن روی صندلی مهتاب علاوه بر اینکه زیبایی و جذابیت زیادی برای این صندلی به وجود می‌آورد احتی آن را نیز دوچندان می‌کند.

 

برای سفارش و خرید هر مدل تشک صندلی باغی مهتاب ابتدا لازم است. با توجه به سلیقه و نیاز خود و هم چنین در نظر گرفتن دکوراسیون فضای خود یک مدل از پارچه‌ های موجود از تک رنگ گرفته تا مدل‌ های گل دار انتخاب نمایید. سپس مدل صندلی باغی خود را برای پشتیبان سایت یا مسئول فروش بفرستید. تا مطمئن شوید تشک‌ ها و صندلی شما هماهنگی دارند.

سپس با ثبت سفارش خود در گالری نشاط ، ظرف یک الی سه روز تشک ها را درب منزل تحویل بگیرید . و با استفاده از این کوسن جذاب ، هم ظاهر صندلی ها و باغ خود را متحول کنی و هم از نشستن روی یک تشک تو پر ، نرم و راحت لذت ببرید .

 

انواع پارچه تشک صندلی باغی مهتاب

پارچه‌ ای که برای تولید انواع تشک‌ های صندلی باغی استفاده می‌شود در جنس‌ های مختلف عرضه می‌ شوند. ولی به طور عموم پارچه هایی که برای دوخت تشک در انواع صندلی‌ ها استفاده می‌شود، پارچه ملحفه‌ای می‌ باشد. که کیفیت معقول و مناسبی دارد .

اما اگر نیاز دارید که از پارچه قوی‌ تری مثل پارچه‌ های مبلی استفاده نمایید ، می‌توانید با پرداخت ما به التفاوت قیمت آن و تعیین طرح و سفارش دوخت تشک صندلی باغی مهتاب یا هر مدل دیگری کیفیت مورد نظر خود را سفارش دهید.





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: